lørdag den 15. januar 2011

Thomas Blachman

Thomas Blachman

Jeg elsker sku den mand. Man kan kalde ham kold, hjerteløs og hvad end man vil. Men han er den eneste der siger det som det er. Og hvad er egentlig værst? Er det ikke værre at lade folk leve i den tro at de er fantastisk dygtige og lever deres liv på noget der er ikke findes. Synes det er godt at man skal forbi folk som ham for at komme med i X-Factor. Han er også vildt god til at få mig til at grine.

Så derfor kan du finde mig i min sofa med min bror om 10 minutter hvor vi vil sidde og se med!


7 kommentarer:

  1. Bryder mig ikke om ham. Jeg føler at han tager drømme fra folk... Er det okay at han skælder en mor ud, for at støtte sin datter, i hendes valg? Snakke så grimt til folk, som rent faktisk prøver at gøre noget de brænder for. En start er jo altid svær, men er det nu blevet forkert at overskride sådan en grænse. Øv, det piner mig at se det. Jeg kan sagtens slukke fjernsynet, men jeg synes at det er trist at dansk underholdning er gået over i en stil mellem mobning og det at fjerne folks drømme.
    Mit motto: Man kan, hvad man vil! ..

    SvarSlet
  2. Han siger sin mening

    SvarSlet
  3. Han er bare sej, længere er den ikke. Han siger det koldt og kontant. Hvorfor sige noget, som der ikke passer og skaber en falsk glæde inde i personen? '' Heller såres af sandheden, end at leve i løgene.''

    SvarSlet
  4. Du har fandme ret khani...

    SvarSlet
  5. Hader den mand forhårdt.!!!
    Han er bare klam og længere går den ikke.!!!

    Khani elkser din musik.!!!

    SvarSlet