fredag den 20. maj 2011

Nyt blogdesign

Yezziiirrr.. Syntes det var på tide at give min blog en lille makeover. Nu kan man ikke kun læse mine indlæg men også en helt masse andet. Lad mig give en lille rundtur :-)

1. Øverst er der en lille boks hvor man kan smide en kommentar direkte fra sin facebook-profil. Hvis nogen lige vil vise noget love ;)

2. Helt til venstre har vi en lille boks der viser mine seneste twitter updates

3. Helt til højre har vi en lille boks der viser mine seneste facebook updates

4. Lige under dén har vi min yndlings. Det er en lille boks der viser hvor og hvornår jeg er ude og spille.

5. Under twitterboksen kan man finde en menu til at bladre lidt rundt i mine blogindlæg.

Personligt er jeg mega hyped up over min extreme blog makeover og jeg håber også i finder den mere spændende. Skal nok prøve at være en smule mere aktiv herinde. Love

1 kommentar:

  1. Biig'Khani'Fan;* .. Miinah.25. maj 2011 kl. 18.09

    Makeoveren er meega niice. Luv it!

    SvarSlet