torsdag den 4. august 2011

Tanker efter udgivelse af "Når Solen Går Ned"

Det er nu 5 timer siden at vi udgav sangen og allerede på under 5 min, havde sangen 300 views og tælleren frøs til is. På halvanden time havde over 1000 mennesker delt den på facebook og jeg tænker bare woooow. Det eksploderede jo. Så jeg sidder og er virkelig glad og virkelig taknemmelig. Jeg er helt rørt for at være helt ærlig. især fordi tanken slog mig "wow. Der er faktisk mennesker der kommer til at ku klare lidt endnu med min hjælp" og det samme kan i tænke. Og til alle jer der siger at hvad jeg gør er stort. Jeg er bare en musiker der giver lidt igen. Jeg er blevet velsignet med en masse ting så det ville faktisk være forkert af mig IKKE at give noget tilbage. Og det føles så dejligt at se at mange mennesker har taget budskabet til sig og bragt det videre. det er smukt

Og det er kun dag 1. Jeg håber at i fortsat vil dele den, og ikke mindst. DONÉR. Sms kenya25 til 1919 og donér 25 kroner. Virkelig. det betyder mere end du tror

jeres allesammens:

1 kommentar: